Zaterdag opent Mechelse C&A

cenaDe nieuwe C&A winkel op de Botermarkt in Mechelen gaat zaterdag 10 oktober officieel open.

Licht, modern, uitnodigend en met een overzichtelijke winkelnavigatie, zo presenteert modebedrijf C&A er zijn nieuwe collecties. Een groot stuk van de winkel is gereserveerd voor de dynamische hedendaagse vrouw en omvat een uitgebreid gamma mode-items, van tijdloze, kwaliteitsvolle basisstukken en denim tot kledij voor het gezin, op het werk en in de vrije tijd. Ook aan toonaangevende modetrends voor meisjes, gebundeld onder het jonge C&A-merk Clockhouse, is geen gebrek.

In het nieuwe concept van de C&A-winkels wordt gewerkt met leefwerelden. Waar het vroeger de gewoonte was om kleding per artikel te zetten – broeken bij broeken, hemden bij hemden, enz – wordt de winkel nu in kleinere werelden verdeeld die elk een type van klant aanspreken. De ruimte wordt dus (visueel) gesegmenteerd. Op die manier weet de klant die binnenkomt meteen op welke plek in de winkel hij of zij moet zijn.

De nieuwe, inspirerende shopervaring in Mechelen wordt benadrukt door de lichte vloer en het creatief ontworpen materiaal. De muren fungeren als presentatievlakken waarop de huidige modestijlen of mogelijke combinaties worden voorgesteld. De spots laten deze focuspunten nog meer in het oog springen, terwijl de rest van de verkoopruimte voorzien is van accentverlichting die een aangename winkelsfeer schept.

De gezellige, afgescheiden lingerie-afdeling en de paskamers zijn ontworpen om de klant een goed gevoel te geven: ze zijn ruim, toegankelijk en licht.

Met ruim 1.575 winkels in 21 Europese landen en meer dan 35.000 werknemers is C&A een van de grootste modeverkopers in Europa. C&A verwelkomt en kleedt dagelijks ruim twee miljoen bezoekers. C&A heeft niet alleen winkels in Europa, maar ook in Brazilië, Mexico en China.