De Thomas More Hogeschool blijft groeien, en vooral in Mechelen is de stijging opvallend met 18% meer studenten. Daarom tracteerde de regiodirectie van Thomas More dinsdag in Mechelen met taart.

De groei van de Thomas More-hogeschool (+2% nieuwe studenten) situeert zich voornamelijk in Antwerpen (+8%) en Mechelen (+18%). “De stijging is vooral te merken in de business-school en in de mediaschool”, zegt Martine Taeymans, directeur marketing en communicatie van Thomas More. “De stijging is enerzijds te danken aan de Engelstalige programma’s die er boomen, en anderzijds aan de nieuwe opleiding Media en Entertainment Business die bijzonder goed trekt, met een stijging van 50%.”

Verwenweek

Dinsdag taartdag is maar een stukje van een heuse verwenweek op de campussen in Mechelen en Antwerpen. Maandag is ontbijtdag, woensdag verse soepdag, donderdag fruitdag en vrijdag partydag. Met deze geste wil de directie haar medewerkers bedanken voor hun inzet en toewijding. “Want in die vijf jaar Thomas More is er hard gewerkt en veel verwezenlijkt, en er staat nog veel op stapel, met o.a. de integratie van de graduaatsopleidingen (HBO5) en de nieuwe bachelor Toegepaste Architectuur.”