The CRM Warehouse houdt succesvolle infosessies

Tom Symoens, zaakvoerder van The CRM-Warehouse.

Tom Symoens, zaakvoerder van The CRM Warehouse.

Een vijftigtal bedrijven uit zeer uiteenlopende sectoren (reclame, technische productie, transport, IT…) namen zopas deel aan een reeks van drie infosessies van The CRM Warehouse, gevestigd op Mechelen Campus, omtrent Sales & Marketing Automation. In Mechelen had dit event plaats bij RE:Flex op Mechelen Campus. CRM en Marketing Automation, een magisch duo was het thema van de lunch happening.

Sam Dewijngaert, account manager van The CRM Warehouse:

Sam Dewijngaert, Account Manager.

Sam Dewijngaert, Account Manager.

“De meeste deelnemers zaten met vragen over de verbetering van hun verkoops- en marketingprocessen en de automatisatie via software. De meerderheid van de deelnemers was daar nog niet of slechts in beperkte mate mee begonnen. Onze boodschap is: softwareplatformen die vroeger enkel beschikbaar waren voor grote corporate bedrijven zijn nu ook binnen het bereik van KMO’s. Ze zijn eenvoudiger en vooral meer betaalbaar geworden en dus beschikbaar voor de meeste budgetten.”

Tijdens de lunch happening werd op een overzichtelijke en snelle manier uitleg gegeven over een website als digitale hub van een bedrijf, funnel management, sales force automation, samenwerken in de cloud en integratie en connectiviteit.

“The CRM Warehouse zorgt voor automatisatie van commerciële bedrijfsprocessen via software. Wij implementeren die in het bedrijf en zorgen voor de nodige opleiding van de werknemers. Net als de deelnemers aan de happening zijn onze klanten heel divers. Ze komen uit heel verschillende sectoren, en bij elk bedrijf werken we een oplossing op maat uit. Elke toepassing wordt gepersonaliseerd.”

De lunchhappening in Mechelen kreeg positieve reacties, en dat was zeker ook het geval voor het webinar over dezelfde topics. “Webinars worden zeer positief onthaald, en in de toekomst gaan we daar zeker ook op focussen; misschien zelfs nog meer dan op live-events. Er is minder drempelvrees bij deelnemers en voor ons vraagt het een minder grote investering.”