Telenet (Mechelen) en Devos Lemmens (Continental Foods-Puurs) zijn genomineerd voor de Effie Awards. Die awards bekronen marketingcampagnes die effectief hebben bijgedragen aan het succes van een merk.

Sausenmerk Devos Lemmens, behorend tot Continental Foods uit Puurs, is genomineerd voor de nu overbekende campagne Dat is ‘m, met de barbecuespots gecreëerd door agentschap LDV United.

Blijven gaan

Reclamebureau TBWA Belgium uit Elsene maakte voor Telenet de genomineerde campagne Gaan en blijven gaan voor WIGO. In de commercial en online video volgt de kijker de onstopbare Slinkies die symbool staan voor het product: blijven gaan waar je ook gaat. In de outdoor campagne stonden de letters van WIGO centraal, met een in your face, kleurrijk design op bushokjes en billboards, als aangeplakte affiches op onverwachte plaatsen, en in opvallende animaties in digitale media.

De Effie Awards Belgium worden uitgereikt op 28 september in Brussel.De jury bestaat uit media-experten, academici, researchers, vertegenwoordigers van reclamebureaus en adverteerders.