MVL Verlichting uit Bonheiden opent op 29 september een shop-in-shop Swarovski Lighting in de bestaande verlichtingszaak. Dit wordt de eerste shop-in-shop van Swarovski Lighting in België.

Swarovski Lighting werd opgericht in 2011 en heeft twee premium merken met een eigen karakter: Swarovski, eigentijds en zeer esthetisch, en Schonbek met vooral klassieke designs.  MVL Verlichting, een familiezaak met meer dan 25 jaar ervaring in binnen- en buitenverlichting, mag als eerste in België een shop-in-shop van Swarovski Lighting openen en draagt nu het label Authorized Partner Swarovski Lighting.

Ervaring

“Dat Swarovski voor ons koos, heeft een aantal redenen”, zegt Yannick Van Parys van MVL Verlichting. “Eerst en vooral hebben we bijna 30 jaar ervaring in de verlichtingssector en we hebben er steeds voor gekozen om enkel met duurzame en hoogwaardige producten te werken. Dat zorgt er voor dat we een betrouwbare partner met ervaring voor hen zijn. We bereiken ook het doelpubliek van Swarovski Lighting al verscheidene jaren. Voor Swarovski is customer experience en customer satisfaction zeer belangrijk, en dat is nu net wat MVL Verlichting al bijna 30 jaar tracht te verzorgen. We ontvangen onze klanten in een sfeervolle showroom, luisteren naar hun wensen en adviseren hen bij de juiste keuze van verlichting. We nemen hier graag onze tijd voor. Dat is wat Swarovski zocht.”

MVL Verlichting heeft een uitgebreid klantenbestand dat zich uitstrekt van de kust tot in de Ardennen. “Ook in het buitenland hebben we reeds enkele projecten mogen uitvoeren.”

Deze maand is de zaak al drie jaar actief op de nieuwe locatie in Bonheiden. “Het gloednieuwe gebouw op de centrale locatie in Vlaanderen gaf voor Swarovski ook de doorslag. We hebben voor Swarovski een prominente plaats uitgekozen in het eerste gedeelte van de toonzaal. Dat betekent dat klanten die de toonzaal binnenkomen, onmiddellijk de shop-in-shop binnentreden. Ook voor voorbijgangers zal het opvallen, want we hebben een aparte vitrine voor Swarovski gereserveerd. De shop-in-shop is 30m² groot en zal ongeveer 10% van onze totale winkeloppervlakte vullen.”