Image Skincare, een cosmetisch product met farmaceutische ingrediënten van het Nederlandse Gabson, scheert zowel bij onze noorderburen als in de Verenigde Staten van Amerika hoge toppen. Om het product ook in België meer naamsbekendheid te geven, richtte Sasha Vervloessem uit Heist-op-den-Berg Smart Sales Company op.

Smart Sales Company staat in functie van het Nederlandse bedrijf Gabson, dat Image Skincare aan schoonheidsspecialisten huidtherapeuten en dermatologen verdeelt. “Ik ga op zoek naar instituten, praktijken en klinieken die met ons merk huidklachten en andere problemen willen aanpakken”, aldus de 25-jarige startende ondernemer.

“Met het cosmetische product Image Skincare wordt acné, pigmentatie en huidveroudering behandeld. Het werkt ook tegen rosacea en roodheid van couperose, twee huidaandoeningen in het aangezicht”, legt Sasha Vervloessem uit. Ze studeerde af als schoonheidsspecialiste en kan rekenen op haar kennis voor het promoten van het product. “Mijn taak bestaat voornamelijk uit prospectie, maar ik focus me ook op coaching en ondersteuning van bestaande klanten. Daarnaast geef ik trainingen op locatie.”

Van thuis uit, gedreven en met een doel voor ogen werkt Sasha Vervloessem momenteel samen met het kantoor in Nederland. Samen met mensen die zich specialiseren in marketing en communicatie, IT, huidtherapeuten en trainers, ondersteunt ze zo de Belgische markt.

De opstart van een eigen kantoor staat nog op de wenslijst van Sasha Vervloessem. “Zodra we in België voldoende gegroeid zijn, wil ik hier met Smart Sales Company een vestiging openen. Ik hoop dan mensen te kunnen aannemen, die willen meewerken aan de droom om met Image Skincare de grootste cosmeceutical ter wereld te worden”, besluit Sasha Vervloessem.

Meer info over starters vindt u op onze overzichtspagina.