“Dag woonkamer, hallo concept store”, zo klinkt het bij Mylène na de bekendmaking van een gloednieuw concept. Voor het eerst verlaat het bedrijf uit Heist-op-den-Berg de vertrouwde huiskamer waar het al meer dan 50 jaar mensen advies geeft rond haar schoonheids- en interieurproducten. Voortaan houdt Mylène ook XL-workshops.

Met de XL-workshop trekt Mylène dit najaar naar grootsteden in België en Nederland. “De XL-workshop is de perfecte manier om kennis te maken met de kwaliteit van onze producten, de kracht van ons persoonlijk advies en het plezier van een avondje samen zijn. In feite is de XL-Workshop gewoon een homeparty in het groot”, zegt Liesbeth Wijlaars, brand manager van Mylène. “Om toch een beetje een thuisgevoel te creëren, hebben we de reeks in thuisprovincie Antwerpen aangevat.”

De eerste XL-workshop nam de concept store The Plant Corner in hartje Antwerpen in. Nadien zijn Charleroi en Breda nog aan beurt. Tijdens de interactieve workshops delen de professionals van Mylène hun tips en tricks op het gebied van levensstijl en schoonheid. Daarnaast wordt er ook aandacht besteed aan wat geur en kleur kan doen met een interieur.

Style

Naast de lancering van de XL-workshops pakt het bedrijf uit Heist-op-den-Berg ook uit met een geheel nieuwe afdeling. Binnen Style schuift Mylène functionele en draagbare modeaccessoires naar voren. Het gaat onder andere om juwelen, handtassen, sjaals en portemonnees.

Mylène is ontstaan in 1965, toen de Mylène-olie werd ontwikkeld, een middel voor een gezonde huid en glanzend haar. Inmiddels creëert en produceert het bedrijf uit Heist-op-den-Berg schoonheids- en interieurproducten in haar eigen laboratorium en fabriek. Klanten bevinden zich in België, Nederland, Frankrijk en Duitsland. Er werken zo’n 120 medewerkers en 3.500 zelfstandige consulenten voor Mylène.