MECHELEN – De Mirage winterbar die van 13 december tot 7 januari op het binnenplein van het Mechelse stadhuis stond, was een voltreffer. De bar kreeg meer dan 10.000 Mechelaars op bezoek, o.a. door business netwerkavonden van Unizo en Jong Voka.

Wim Voss, managing director van de Mechelse communicatiespecialist NewWorld en één van de organisatoren van Mirage Winterbar, is enthousiast over het resultaat. “Wij kunnen echt spreken van een succeseditie. Er werd een zeer breed doelpubliek aangesproken door verschillende specifieke uiteenlopende events te organiseren. De uitreiking van de Mechelse troef (Unizo) en Jong-Voka zorgden voor zeer geslaagde business netwerkavonden. Maar tevens de seniorennamiddag, kinderdisco, shomi, soul afternoon, oudejaarsavond of de Dijlefeesten vielen enorm in de smaak.”

Verdraagzaam

Nieuwe concepten zoals de eerste nacht van de leerkrachten of een speciale wijnavond waren een groot succes. De organisatie kijkt dus meer dan tevreden terug op deze editie. “Onze Mirage Winterbar was een toonbeeld van waar onze stad voor staat: een verdraagzame plaats. Er waren tijdens de 20 avonden geen vechtpartijen noch andere criminele feiten te melden. Dit is echt een voorbeeld van hoe feestjes moeten zijn.”

De organisatie kijkt alvast uit naar de volgende editie.