Het Mechelse marketingbureau LUON heeft samen met Becel ProActiv een vervolg gebreid aan de succesvolle Starterskit campagne van het merk. Ze ontwikkelden samen het online programma Samen Gezonder om cholesterol blijvend aan banden te leggen zonder daarbij het goede leven op te geven.

LUON is gespecialiseerd in customer relationship marketing en bouwt via slimme campagnes en programma’s dialogen, klantervaringen en rendabele relaties op tussen merken en hun doelgroep. Bij Becel ProActiv wordt gefocust op een gezonde levensstijl en de beperking van cholesterol bij de doelgroep van het merk. Dat begon met de gratis Starterskit die werd aangeboden via de website.

Coaches

Om de nieuwe levensstijl vol te houden, hebben LUON en Becel ProActiv nu het online programma Samen Gezonder ontwikkeld. Wie zich inschrijft voor Samen Gezonder, ontvangt de gratis Starterskit en maakt meteen ook kennis met zijn of haar persoonlijke coaches. Zij zullen op regelmatige basis klaarstaan met gevarieerde recepten voor een evenwichtig ontbijt, een lichte lunch en een lekker avondmaal. Daarnaast geven ze ook handige tips mee om op een leuke manier meer te bewegen tijdens de dag.

Sinds de lancering van het programma in Nederland hebben al 40.000 mensen zich ingeschreven. Andere Europese landen zullen later volgen. Serge Van de Zande, managing partner van LUON: “Het Samen Gezonder programma, fase 2 van het project, wordt hier in 2018 uitgerold. In België zijn ondertussen al 210.000 Starterskits aangevraagd (fase 1).”