Kenneth De Decker wordt COO bij het Antwerpse Media Mirror België. Hij was jarenlang actief als project & production manager bij het Lierse communicatiebedrijf dynamoo.biz en maakte daar ook deel uit van het managementteam.

Media Mirror België kende een testfase in het najaar van 2016, als nieuwe en interactieve manier van spiegelreclame. Ondernemer Tom Herrijgers van digitaal communicatiebureau Marbles heeft in deze fase contacten gelegd met diverse locaties en bedrijven die positief reageerden op het verhaal.

Op 1 maart gaat Kenneth De Decker als COO van start bij het bedrijf. Hij wordt bij Media Mirror België verantwoordelijk voor het uitbouwen van het logistieke netwerk, marketing en sales.

De Decker is erg blij met zijn nieuwe functie. “De afgelopen 11 jaar ben ik in contact gekomen met diverse communicatie- en marketingmogelijkheden. Het idee, concept en plan van aanpak van Media Mirror hadden me na het eerste gesprek reeds gecharmeerd. Dankzij het opgebouwde netwerk kunnen we ook snel van start gaan in de B2B en B2C-omgeving. De samenwerking met Nederland is eveneens een motiverend pluspunt.”

Simon Hanemaaijer, bezieler en eigenaar van Media Mirror Nederland bevestigt: “Tom Herrijgers contacteerde ons vorig jaar om verder uit te breiden naar België. We zijn blij dat, met de komst van Kenneth, de Belgische tak ook de markt gaat veroveren. In Nederland hebben we reeds een netwerk van meer dan 1300 spiegels, en dat potentieel is zeker beschikbaar in België.”

Deze nieuwe manier van communiceren heeft diverse segmentatiemogelijkheden op het vlak van locatie, interesses en geslacht, wat een eerder uitzonderlijk criterium is in de marketingwereld. Media Mirror België stelt zich tot doel om in 2017 te groeien naar een netwerk van 350 spiegels en een bezettingsgraad van 75%.