Zaterdag 3 juni heropent de H&M-winkel op de Bruul in Mechelen, die in enkele maanden een make-over onderging. Vanaf zaterdag is daar ook de H&M Home collectie opgenomen in het aanbod.

“Wij zijn verheugd om het H&M Home concept aan onze winkel in Mechelen toe te voegen. Daarmee is dit vanaf nu een full concept store. De klanten kunnen zich verwachten aan een kwalitatieve service en aan mode, kwaliteit en duurzaamheid voor de beste prijs voor het hele gezin”, aldus H&M België.

De winkel zal een verkoopoppervlakte hebben van ongeveer 2.500 m² en is verdeeld over twee verdiepingen. Tot het aanbod behoren de nieuwste trends van de damescollectie met onder meer Everyday, Modern Classics, L.O.G.G. en Divided en voor de mannen de uitgebreide herencollectie met H&M Man, Modern Classic, LO.G.G, Divided Blue en &Denim. Ook voor kinderen is er een ruim aanbod voor jongens en meisjes van maat 50 tot 170.

Tenslotte word je op de hoogte gehouden van de laatste trends om je interieur aan te kleden met de H&M Home collectie. Om de komst van dit nieuwe concept te vieren, krijgen de eerste bezoekers een H&M Home kaars die de tropical vibes van de collectie weergeeft. Daarnaast ontvangen alle klanten een korting van 20% op hun favoriete item en staat er hen een zomerse surprise te wachten in het H&M Home departement.

Een dynamisch verkoopsteam van een dertigtal medewerkers zorgt voor een warm welkom op 3 juni vanaf 11 uur. Zoals in elke H&M winkel zal er in Mechelen een dagelijkse levering zijn van nieuwe goederen.

H&M telt momenteel 89 winkels in België en in Luxemburg.