FairEtail, aanbieder van digitale performance marketing-oplossingen uit Mechelen, is het afgelopen jaar sterk gegroeid. Daarom heeft het bedrijf zijn management versterkt met Marcel Schün.

Met de komst van nieuwe klanten en projecten zijn er bij FairEtail ook nieuwe medewerkers bijgekomen en is de organisatie quasi verdubbeld. Het bedrijf verwacht dat deze groei zal aanhouden in de nabije toekomst. Om de groei in goede banen te leiden en de verdere ambities waar te maken, werd Marcel Schün aangetrokken als COO.

Marcel Schün begon als managementconsultant bij Ernst & Young Consulting in Nederland (later opgegaan in Capgemini Consulting) en maakte na 8 jaar de overstap naar Fortis Bank (later opgegaan in ABN Amro Bank) waarvoor hij in Nederland, Polen en Ierland actief was in marketing, sales en riskmanagement. Sinds de toetreding van MoneYou, een merk van ABN Amro, tot de Belgische markt in september 2012 was Schün verantwoordelijk voor de Belgische online marketingactiviteiten.

Binnen FairEtail is de nieuwe COO verantwoordelijk voor de Service Delivery Teams. Hij vormt samen met Dennis Kenis (CEO) en Alex Van de Wal (CCO) de directie van FairEtail.

FairEtail is actief sinds 2008 en helpt bedrijven om het maximum uit hun online sales en marketingbudget te halen.Het bedrijf heeft een team van 26 specialisten en won vorig jaar onder meer de DMA-award voor Best Performing Agency in België.