PUURS – Carya Group uit Puurs, ICT-partner voor automotive-bedrijven, heeft er de afgelopen maanden 20 nieuwe klanten bijgekregen en zoekt daarom tien nieuwe werknemers.

Twintig nieuwe klanten kozen de afgelopen maanden voor de diensten van Carya Group, voor IT- en ERP-ondersteuning tot oplossingen op het gebied van hardware, back-up en telecom.

Klantentevredenheid is van bij de start van Carya Group het stokpaardje van ceo Patrick Vanbrabandt. Technologie moet volgens hem in functie staan van de klantervaring, en niet andersom. Omdat Carya Group zich op dat vlak wil blijven onderscheiden van de concurrentie, zoekt het bedrijf op korte termijn 10 extra collega’s. Het team van Carya Group telt nu al zo’n 90 medewerkers, met hoofdzakelijk ontwikkelaars, helpdesk officers, business consultants en IT-ers.

Versterking van helpdesk

De 10 nieuwe teamleden die worden gezocht, zullen in de eerste plaats dienen ter versterking van de helpdesk voor ondersteuning van de vele geplande rollouts bij nieuwe en bestaande klanten, maar er zijn ook openstaande vacatures voor de development- en de IT-afdeling.

De voorbije weken werkte het HR-team van Carya Group aan de rekrutering en screening van potentiële kandidaten, en in februari starten bij de groep alvast vijf nieuwe collega’s.

Support/consultant Jelle Symons was op 5 februari het eerste nieuwe teamlid van 2018. Deze week verwelkomde Carya Group Afi Gerami als Support/consultant en Myriam Proveur als Senior Consultant. Deze laatste is bij Carya Group geen onbekende, want zij maakt de overstap van Inchcape Retail Belgium, een onderdeel van Toyota. Myriam zal mee worden ingezet in de vele geplande rollouts van de komende maanden. Eind februari starten nog twee aanvullende Support/Consultants: Thomas Ketels en Philip Schwind.