BelOrta heeft zijn zomercampagne voor tomaten gekoppeld aan een actie met Plopsaland De Panne. De resultaten zijn positief, en er wordt overwogen om de samenwerking tussen beide partners structureel te maken.

De link tussen tomaten, zomervakantie en een pretpark zijn de basis voor de nieuwe tomatencampagne van BelOrta uit Sint-Katelijne-Waver. “Onze telers waren vragende partij voor een zomercampagne. Het was ons idee om er pretpark aan te koppelen”, zegt Sofie Lambrecht, divisiehoofd marketing van BelOrta. “Plopsaland heeft niet geaarzeld en zag meteen dat een samenwerking met BelOrta, synoniem voor verse en gezonde producten van bij ons, een logische link heeft. We zijn momenteel in gesprek om de samenwerking structureel te maken. Onze wedstrijd loopt nu een week en heeft reeds een heel mooi resultaat.”

Jackpot

Gedurende vier weken maken alle inwoners van België kans op één van de 100 duo-tickets voor Plopsaland De Panne. Consumenten krijgen op de website van BelOrta tevens inspiratie voor recepten en een instant vakantiegevoel. Op de website win.belorta.be kan je tot 10 september deelnemen aan een online jackpot. Wie drie identieke tomaten op de jackpot spinner ziet verschijnen, wint één van de 100 duo-tickets voor Plopsaland De Panne, het meest bezochte pretpark van België.

“We hebben vorig jaar al samengewerkt met een aantal partners, bv met een actie rond snoeptomaatjes bij het EK vorig jaar, mini-komkommers bij de release van de film De GVR, aardbeien en Hamlet chocolade”, zegt Sofie Lambrecht. “Samenwerken met andere bedrijven die top zijn in hun sector maakt deel uit van onze strategie. Door onze kwaliteitsproducten te linken aan andere topproducten proberen we onze consumenten steeds opnieuw te verrassen.”