Het Mechelse Acreadi heeft een partnerschap afgesloten met het Australische DSYNC. Acreadi lanceert een innovatief integratieplatform van DSYNC op de Belgische markt.

Meer en meer bedrijven en organisaties hebben systemen in de cloud. Het Australische DSYNC identificeerde de kloof die vaak gaapt tussen nieuwe en andere oudere systemen, zoals boekhoudpakketten, CRM, Salesforce, ERP, Point of Sales en IoT, Door die kloof kunnen systemen niet altijd met elkaar praten en treedt productiviteitsverlies op. Dankzij het innovatieve integratieplatform van DSYNC kunnen alle systemen met elkaar communiceren, zonder dat er programmeren aan te pas komt. Het Mechelse Acreadi, dat organisaties helpt om zich klantcentrisch te organiseren en een Partner in Education is van Thomas More, sloot een overeenkomst met DSYNC en lanceert het platform op de Belgische markt.

Klantengedrag begrijpen

“DSYNC’s live data-integratieplatform is uniek”, zegt Jef Teugels van Acreadi. “Het opent letterlijk de deur naar een van onze belangrijkste doelen: klantengedrag begrijpen door data science en er vervolgens naar handelen. Er schuilen ontzettend veel waardevolle data in verschillende systemen en dat we ze nu zonder programmeren kunnen connecteren met elkaar betekent een enorme stap voorwaarts.”

“We zijn erg enthousiast over ons partnership met Acreadi”, zegt Simon Church van DSYNC. “Jef en zijn team begrijpen echt de voordelen van het gebruik van data om de positie van een bedrijf te versterken. Acreadi en DSYNC bevinden zich in een uitstekende positie om bedrijven te helpen met hun omnichannel commerce.”

“Wanneer we data uit verschillende systemen linken, ontdekken we relaties die tot diepe, actiegerichte inzichten leiden”, aldus Jef Teugels. “Dankzij die inzichten kunnen bedrijven en organisaties relevanter zijn voor hun klanten. In een wereld waarin we worden overstelpt door informatie, kan je net met relevant zijn het onderscheid maken.”